City VS Täfteå

Seger med 1-0, man tackar för det!
Dock var väl vår insats rätt knögglig, av 36 skott på mål så borde väl de ha blivit fler bollar i nätet! Blev själv rätt besviken, hade många lägen som hade kunnat bli fina mål. Dels så had ja  många lägen då jag tog skott när ja kunde ha lagt över dem till Poca eller Eken. Men man ska int sitta här å älta. Jag har förstått att de må ja faktiskt int nå bra av. Men ja ljuger om ja säger att de int had vari skönt å få sätta ett mål. Jag behöver det.

Idag har jag varit inget annat än uppgiven. Allt har krockat för mig, precis allt. Jag har haft för många bollar i luften, och har så mycket ouppklarade grejer som ja måste få reda ut innan jag kan andas ut. De gäller att bara ta hand om en boll i taget....

Boll 1.
Vi har match på söndag mot Hammarängen i Skellefteå. Bussen går kvart över fyra från Gammlia, men vi har patienter fram till klockan fem. Gruvade mig så mycket inför att fråga min lärare om det var okej att boka om min sista patient till ett annat tillfälle, så ja skulle hinna med bussen. Med det gick bara bra! Jippie!!

Boll 2.
Måste få tag i min patient för att meddela henne om ändringarna. Har inte fått något svar, varken på hemnummer eller mobilnummer. Eftersom denna patient dessutom är min samarbetspatient så måste ja meddela min tandläkare om ändringarna och förhoppningsvis ska vi hitta ett datum som passar oss alla tre. Men de känns lite vemodigt, med tanke på att denna patient verkade så ivrig att få komma!

Boll 3.
Stress och oro inför morgondagens patientredovisning. Men det löste M. med kloka ord och vi ska stötta alla i gruppen imorrn så ingen behöver känna sig dum eller uthängd. Hejja, grupp C!

Boll 4.
Måste tillbaka till Ersboda och lämna tillbaka klubba numro två, vilket ger mig 900kr åter och i samband med det kan jag betala min innebandylicens!

Boll 5.
Vi måste prata med vår handledare, så vi kan känna oss trygga på kliniksal. Att hon sänker ribban så vi int behöver sitta där å känna oss totalt dumma i huvudet. Jag får dessutom panik när jag inte själv har koll på vad jag ska göra, hur jag ska tänka eller hur jag ska gå tillväga. Jag behöver feedback och någon som kan vägleda mig i tankesätt och i handling!

Boll 6.
Jag har ingen koll på min tidbok!

Boll 7.
Maila till läraren i psykologi och kolla av om det är okej att jag inte är med på kursstarten. En extra dag hemma är så mycket värt när 12 timmar av helgen går åt att sitta på bussen.

Det är ju inte så att jag dör om dessa bollar inte klaras upp, det är simpla bollar egentligen. Men jag antar att jag är duktig på att hispa upp mig och förstora upp grejer.

Har just tagit tag i diskhögen som vi sparat nästan hela helgen och nu ska jag nog ta tag i lite studerande. Gäller bara att klura ut vad som är bäst att ta tag i först. Kanske ska ta och unna mig lite me-time först, andas lite....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haka inte upp dig att du måste göra mål. tänk att du ska göra en massa ass ist så kanske tillfället kommer. man kan oftast köra fast i en grej så det går ut över hela ens spel. jag tror på dig att d kommer när det kommer.

tack för kommentaren. kram ♥

2009-10-20 @ 19:35:59
Postat av: fia

det va jag förståss

2009-10-20 @ 19:36:32
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0