Snart helg

Shit pomfrittes, va ja va trött när väckarklockan ringde o6.3o imorse. Men tanken på att ha eftermiddagen ledig stärkte mig å ja tog mig iväg relativt pigg till kliniksal. Gick bra att ha patient idag, dock så var de första gången ja kände mig lite svimfärdig pga. allt blod... (!) Går alltid bra med patient på torsdagar, och jag har en stark känsla om varför det är så...

Nu har ja iaf tagit mig hem å ja har gjort nå riktiga ryck här i lägenheten. Jag har;
- diskat
- dammtorkat
- rengjort mikron
- städat toaletten
- dammsugit
- klippt Kittys klor
- kammat hennes päls
- ringt till mammsen

Härnäst blir det plugg inför onsdagens tenta. Har snart sammanfattat alla häften och ja måste säga att jag har en bra magkänsla. De kommer gå bra tror jag, inte så många frågetecken iaf (: Sedan väntar träning ikväll. Sista träningen innan lördagens match, vilket är likamed uttagning. Jag vill verkligen ta mig med, jag har så mycket att ge... Det är psykiskt jobbigt att man int få veta förrän matchdagen vad det blir för femmor, hur många femmor som ska spela och vilka som blir reserver. Man kan som inte ladda upp på samma sätt. Det är ständigt en oro, fram tills den där sista timmen innan matchstart. Själv hoppas jag på en 10:a, 11:a & 12:a! Dessutom är det en oerhörd viktig match i helgen, Vindeln har visat framfötterna och har fått titeln "svårslaget lag". Om vi åker hem från Vindeln med vinst, blir det "belöning". Undrar vad det kan vara för nått... Många hoppas på något ätbart, själv tycker jag att vinsten skulle smaka tillräckligt bra. Det skulle vara en obeskrivlig känsla att få vara en del av den vinsten.

Näe, nu ska ja plugga!!
/Pluggis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0