City VS City

Träningsmatch ikväll. Mot storasyster Umeå City, div I. Jag måste säga att vi gjorde det ruskigt bra, med tanke på att vi aldrig har spelat ihop tillsammans förut, vi har inget riktigt system än å vi ha ju som int nå samspelta femmor. Jag vill nästan tro att vi hade mer anfall än vad dom hade (?) Vi hittade av varandra rätt bra, hade bra rörelse och rätt bra rull. Jag måste säga att jag är nöjd med kvällens resultat ändå; 4-2. För min egen del gick det knaggligt. Sträckningen i låret gjorde att ja inte riktigt ville maxa, men jag försökte. Fumlade bort några skott, men de kommer väl med tiden hoppas jag!

Annars då? Jaaa, ja å Kitty sitt bara här ensamma i lägenheten i mörkret å funderar lite på vad man skulle ha gjort. Jag är som inte gjord för att vara ensammen känner jag. Tur jag har min lilla Kittykatt! Jag har en svag aning om att hon komm å bli (ännu mer) bortskämd nu i veckan, när de bara är hon å jag här. Hoppas pussis får skjuta sig något stort älgmonster med många "horn" iaf!

Sen måst ja väl börja på å fundera på å hoppa in i duschen snart.. Kanske ta mig någon kvällsmacka, lägga mig i sängen å fundera över livet. Att gå omkring å vara irriterad en hel dag tar på krafterna. Har suttit å försökt dikta ihop ett "snällt" mail till hon som är ansvarig över utbildningen, så att de kanske blir en ändring mot det bättre. Känns bra att vi nu på något sätt, får vår åsikt hörd. Vi har väntat alldeles för länge med att säga någonting...

Jaa, va ska ja mer säga... Saknar mamma, pappa, anki, tina, morfar...... [v]

saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Prodi

Varsågod, det var så lite så ;)

Det är bara fint med mig, skönt att man börjar komma tillbaka till vardagen igen! Hur är det själv då?? Kramar

2009-09-09 @ 14:51:39
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0