En snabb (?) tur på stan.

Som jag lovade mig själv, så tog jag mig en väl behövd sovmorgon idag. Ojoj, vad härligt. När jag hade vaknat till så gjord vi oss iordning för å cykla ner på stan en snabbis, men väl nere vid cyklarna möttes vi av en märklig syn; någon had snott A´s sadel och sadelstång!!


Något chockade så tog vi bussen istället, men möttes då av en till överraskning, dock en glad sådan. Gratis buss hela dagen, jippie :) Mina inköp på stan bestod av en språkkurs i italienska, en vågtång och nya leggins. Sen såg jag en tröja på HM som jag bara var tvungen att ha, men den fanns int i min storlek vilket resulterade med att jag tog bussen bort mot Strömpilen för att skaffa mig den. Nu är den min och den är sååå fin!! :)

Blev två kassar mat från Maxi också, och det som skulle bli en kort sväng nere på stan blev istället en heldag, var hemma klockan fyra!! Så de kan gå! J. har kommit på besök å nu har grabbarna dragit ut på lite hålligång.. Sitter i soffan med Kitty å tittar på "Who want to work for Diddy", hon är allt bra lustig den där Kim, haha! Sen blir det nog int så mycket för mig resten av kvällen, måste ju vara tipp topp imorrn på seriematchen!!!!! Hejja hejja, jag är sååå nervös!!!!

Hjärt, lungräddningskursen igår var väldigt lärorik. Vi fick öva på väldigt realistiska dockor, sk. Mini-Anne. Jag tyckt att dom va så himla lik robotarna på I-robot! Kolla!



/Dessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0