Håll i hatten!

"Håll i hatten, Tim har kött i backen!"
(Om man tittar riktigt noga kan man se älgen där mellan träden)




Detta var första gången i hela mitt liv som ja följde pappsen på älgjakt, så de va riktigt skojj att han fick skjuta! De hördes väl när älgen "smög" sig genom skogen, men att se den de va int nå lätt. Hejja pappa! Dock så tyckte jag att kronan såg oerhört löjlig ut på den stora älgen. 6 små taggar, och det skämtades om att de skulle allt bli ett par fina salladsbestick!

När de stora tuffa grabbarna grävde ut magsäck, tarmar å hjärta så tog jag tillfället i akt å avreagera min arbets utbildningsskada. Nu får väl mina klasskamrater en chock om dom läser detta, men jaa.. Jag öppnade och tittade på tänder och slemhinna i älgen! :P

Pappa har nu skjutit två älgar, en tillsammans med Anki å en nu när ja följt.
"Vilka lyckoamuletter till döttrar du har"
"Du få hundra spänn om du sitt me ja resten av dan"
Haha :)

En lyckad dag, som avslutades med bananpaj och humor på hög nivå i köket!

Sen så firade jag ju mammsen nu när jag liks var hemma, hon blev jättenöjd med sitt nya armband :) <3

Näe, nu måst ja ta tag i lite studier!
HejSvejs!


Kommentarer
Postat av: Anja

haha vilken dirty sista bild :P hahahah

2009-09-21 @ 21:08:49
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0