Hej hopp!

Ja, vars ska jag börja. Har varit dålig på att uppdatera i veckan, men jag har verkligen haft fullt upp! För de första är ja int alls van å kliva upp halv sju om mornarna å gå ända till eftermiddagarna. Hoppas ja blir en bättre morronmänniska framöver! Men det är fredag idag,thank god for friday! Ja ska verkligen bara sova å vila å göra ingenting :)

Har haft innebandyträning tis, ons, tors och vi har en på söndag också. Man kan väl säga att tröttheten beror nog mycket på att jag är helt slut i kroppen. Gårdagen började med en och en halv timmes hallträning, sen for vi ut å löpte intervaller runt fotbollsplanen i en halvtimme. Jag däckade direkt jag kom hem! Men de känns oerhört kul att ha fått börja vara på innebandyplanen igen! Vi har en hård start framför oss, serien börjar om typ tre veckor. Vi har ett nytt lag, ny tränare, inget spelsystem, inga kedjor. Men vi ska göra vårat bästa, å tränaren verkar vara en klok man så de bådar gott!

Just nu sitter jag på biblioteket, skrivaren hemma bara bråkar med mig så ja passade på att skriva ner vilka dagar och tider vi ska ha patient så ja kan börja fylla min tidbok. Kl 8.oo imorse had vi kariesregistrering, sen tog jag hit Pussis å övade med ultraljud, polering å handinstrument, sedan blev det mysig lunch på hotellet här mitt emot sjukhuset :) Kändes mycket mycket bättre att få öva på en riktig människa än att sitta uppe på labb å öva på dockor!

Nu måste ja pallra mig nio våningar upp å ha förelsning med tandläkarna, termin 7 till klockan fem i eftermiddag. Suck.. Sen måste ja springa å fixa kopieringskort å kopiera resten av åhörarkopierna i cariologikursen. Ja ni hör, fullt upp för Dessi!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anja

saknar dig!

2009-09-04 @ 17:52:58
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0