Uppe med tuppen!

Det är söndag, å ja var uppe med tuppen! Klev upp vid åtta å knallade på en promenad bort mot Ica för å inhandla frukost. Min tanke var att fixa mysig frukost på sängen, men de had såklart int hunni öppna så ja knallade hem igen, utan någon frukost. De blev istället nå hopkraffs å sen ställde ja mig å bakade bröd, och de vart lyckat tillochmed! ;) Mums!

Sitter just nu med hårinpackning i håret å jävuulberg om de int bli bra nu. Jag har typ halva hårinpackningsflaskan i håret. Tack så himla mycket för alla tips jag fått :) Jag ska ha allt ni skrivit i åtanke! Annars så blir de nog int så mycke annat gjort idag, har iaf börjat läsa igenom parodboken. Det tar tid, men hellre läser ja den grundligt än å sträckläsa den å sen glömma bort allt som stod i den.. Visst är jag duktig :)

Sen måst ja ju som ändå erkänna att han gjord som bra ifrån sig Zlatan igår, näta ett mål precis i slutsekunderna. Sånt är härligt! Ja vill att serien ska börja nu, jag är så himla taggad! Träning ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0