Ett helt samhälle i min mage!

Idag har jag mitt allra sista pass på kliniksal, allt ska signeras, skåpet ska tömmas och lycko-önskningar/kramar ska utbytas. Skolklockan ringer ut 17.oo. Då ska Golfen packas med "endast" fyra väskor samt min söta lilla Kitty-katt, sedan ska vi rulla ca. 43 mil uppöver - hem till mor och far ♥

Fjärilarna börjar bygga ett helt samhälle i min mage! 
Efter en skön helg hemma så ska 5 veckor sedan tillbringas i Arvidsjaur (hos Mona & Cool Rider:) där jag ska göra min praktik. Jag har typ med mig alla mina böcker och massa anteckningar.... Det börjar bli himla nervöst, men samtidigt spännande! Ett eget behandlingsrum, egna patienter, egna beslut och stort ansvar. Plus, det kommer att kosta att gå hos mig. Shit pomfrittes! 

/Hispiga Dessi

Kommentarer
Postat av: Prodi

Det kommer gå superbra och du ska se att du minns allt det viktiga :) Dessutom är det ju fortfarande ett inlärningstillfälle, du är där för att lära dig så ta det bara lugnt :) Lycka till!

2010-04-21 @ 13:14:57
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kommer att gå så bra! Fast jag är minst lika nervös över att börja skolan igen. :)

2010-04-21 @ 21:16:41
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0