Titanix

Har just kommit hem från buggkväll borta på Ersboda. Ett impulsivt beslut, ett mycket trevligt sådant! Dock lite för mycket folk för att kunna snurra på som man ville och brist på grabbar, vilket gjorde att man fick sitta på en stol och försöka se charmig ut. Vilket jag tillochmed lyckades med enstaka gånger ;) Har insett att en kurs i både bugg och foxtrot blir ett måste!

Lite pluggning har jag även hunnit med idag. Jag & Evelina har nu gjort det sista på powerpoint-presentationen och läst igenom den rapport som vi ska opponera på. Pricken över i:et sätter vi imorgon, då blir det ett sista ryck!

I övrigt så har jag hamnat i funderartagen. Känner mig deppig och tvillrig. Men vem gör inte det kvart i två på natten? Som min fysiklärare sa - med sömn så fixar man allt.

Första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0