Back in Mo

Då var jag och Kittykatt tillbaka här på Mo.
Ikväll ska vi få upp de nya gardinerna och de andra ateraljerna som har inhandlats under ferien. En stund vid diskbänken och en svängom med dammsugaren vore ganska så behövligt det också. En liten pysslarkväll helt enkelt.

Imorgon är det dags för min patientdebut, känns kul att komma igång och få bidra med lite mer på kliniken. Jag hoppas att det kommer gå bra, så jag inte gräver ner mig under täcket och deppar när jag kommer hem. Men det tror jag väl inte att jag ska behöva göra (: 

Kanske jag ska ta och tvärdra den där "svängomen" med dammsugaren innan jag gör det alltför bekvämt för mig här på madrassen med Kittykatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0