En koselig tirsdagskveld!

Har haft det så mysigt med besök heela kvällen :)
Först kom L & P över på middag, palsternacksoppan gjorde en enorm succé. Kaffe, kakor, karameller och lite Yatzy-spelande hanns med det också! När mina middagsgäster hade farit och jag just blivit färdig med disken plingade T på dörren.

- Kan du tejpa mitt knä?
- Du frågar faktiskt en innebandyspelare ;)

Det har varit riktigt trevligt med besök, kul att umgås med arbetskamraterna utanför jobbet. Det hinns inte med så mycket annat än klinik-snack på dagarna. Regnet har öst ner hela dagen och det håller fortfarande på. Löparskorna får nöja sig med promenaden till jobbet, vill inte ut och springa i detta regn och riskera att få tillbaka den där förkylningen. Nöjer mig med ett avsnitt av Cougar Town nu istället.

?


Kommentarer
Postat av: Anki

det låter ju trevligt :)

2010-09-01 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0