Fredag-Lördag-Söndag-Måndag i ett!

Fredagens fredagspills för P var en jättetrevlig kväll. Däremot tackade jag för mig relativt tidigt då förkylning och feber började träda fram kroppen. Jag & Pussis promenerade hemåt mot en mysig och lugn hemmakväll och sparade oss till lördagen istället. Satt och valde ihop en spelningslista till inflyttningfesten också, vilket vi lyckades med utan större dispyter :P

På lördagen var jag hängig och slö, klev inte upp förrän klockan tre på eftermiddagen. Men taggad som jag var så gömde jag bort illamåendet och började fixa iordning. Kvällen var jättetrevlig och innehöll mycket skratt tillsammans med underbara människor. Jag hoppas på fler krypin-fester framöver :)

Gårdagens bakis-söndag var helt perfekt. Jag liksom gillar de där slöa dagarna, så länge man inte mår alltför dåligt förstås. Dagen tillbringades i sängen framför serier, filmer och med en underbart god pizza från dolly dimple :)

Denna dag har varit en riktig skit-dag. Förkylningen börjar försvinna, känner mig mycket bättre. Däremot känner jag mig arg och besviken. Jag förstår ingenting, jag vill egentligen bara våga säga rakt ut vad jag tycker just nu, men är då rädd för att bli sedd som alldeles för elak. Vilket då gör att jag låter bli helt och hållet. Jaa, livet är då banne mig inte lätt alla gånger.

Men imorgon är det en nya dag, och såsom klyshan utlovar -även nya möjligheter. Morgondagens planer är först en "gräs-änke middag" tillsammans med L & P. Om vi ska fira eller sörja att vi är ensammen vet jag inte än, men hursom så ska det bli jättetrevligt! Efter det ska vi på bio med några andra arbetskamrater.

Så morgondagen kan ju inte annat än bli helt underbar, eller hur (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0