My Clone Sleeps Alone

Sitter och ler åt min söta lilla Kittykatt som leker med nya leksaken. Hon har nyss kommit fram till att det bästa sättet är att styra omkring den med nosen. I varjefall verkar det vara det roligaste sättet ♥

Har just kommit tillbaka från en liten löptur kring området, visst är man duktig så säg. Nu ska jag ställa mig i duschen en stund, sedan blir det att kocka ihop gofika till älsklingen som tillbringat hela dagen i bil för att ta sig hit till mig. Oh, vad det ska bli mysigt att få ha honom här!!!!!!

Pappa, jag är så glad att jag fick ta med mig högtalarna!
Banne mig vad vi rockar här inne!! Favorit just nu:


Kommentarer
Postat av: Anja

sv; vad skönt att någon hejjar! jag tänkte att jag måste väl göra en comeback med innebandyn snart :)



allt bra med dig? såg att du hade flyttat :(

2010-08-11 @ 15:21:42
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0