Solen skiner!!

Vi har fantastiskt strålande väder här borta, helt underbart!
Tror jag ska ta mig en liten kvällspromenad och njuta lite av solen och värmen. Ska även bli skönt att få mjuka upp benen lite, då gårdagens löptur uppför Selfors-lia känns "lite mycket" i benen idag. Men då vädret var med mig även igår och då utsikten var gudomlig så är denna träningsvärk definitivt värt det.



Har egentligen inte några större planer för denna tisdagskväll. Ska sitta och försöka få till "här bor-skylten" och sedan fara iväg med papper, plast, kartong och glas. Är man miljömänniska så är man! Har dragit på mig halsont också, så det är nog bäst om jag bara kurerar mig ikväll.

blir du blendad no?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0