Då var det måndag igen.

Helgen har varit supermysig, men den har gått alldeles för snabbt. Till stor del så har den bestått av film; tre filmer har vi avverkat! The Haunting, Gamer & Panoromal Activity. Dessutom så har vi betat av Media Markt, Obs, Subway, Strömpilen & Ica Maxi. Hälsat på kusin Simon & kusin Emelie. Skrattat åt Kittys incidens och lyssnat på hennes opera i duschen. Vi hann med rätt mycket! Det har varit jättemysigt att ha syster yster & erotica här, nu väntar vi bara på ett gyllene tillfälle att fara å hälsa på dem i Härnösand :)

Matchen vill jag bara glömma. Vi var 40sekunder ifrån att va de enda lag i hela serien som har tagit poäng från Dalen TVÅ gånger. När det var 40sekunder kvar gjorde dom 3-4. Jag har aldrig varit så besviken hela mitt liv. Aldrig har det hänt att ja slängt mig på sängen efter en match å gråtit. Till stor del så vet jag vad gråten berodde på, ord som inte skulle ha blivit sagda under gårdagen gjorde att det blev ett antal individuella misstag. Min motivation börjar svikta.

Nåväl, ny dag nya tag! Man mår inte bra över att älta saker, men de kommer ta tid innan ja smälter denna förlust! Nu ska jag ta tag i lite skolarbete, har massa grejer att ta tag i och vet inte alls hur ja ska lägga upp det. Bäst att ta en sak i taget, eller göra lite på allt. Huvudsaken är att jag får nånting gjort!

Det tjuter hela tiden upptaget när ja försöker ringa mammsen. 
Vem pratar du med maaammaaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0