Härliga fredag!

Lilla mammsen har nu lämnat den stora staden och har återvänt till kalla Hemavan. Lite ironiskt att vi fick tillbaka det varmare vädret och solen när hon for iväg... haha! Har inte unnat mig så mycket frisk luft i solen, har faktiskt gjort ett ryck på massa "småplugg" så man int behöv stressa upp sig alltför mycket när det väl närmar sig. Har börjat på patientredovisningarna som vi ska ha med tandläkarstudenterna, har börjat med Samhällsodontologin och sen har jag ju rensat upp i klinikpärmen så de ska vara ordning å reda! Visst är man flitig! :)

Kändes jobbigt att masa sig till skolan kl o8.oo för en timme. Men då tog jag mig iaf upp i tid och fick tillbaka tentorna som vi skrev förra fredagen, blev godkänd på bägge! Med lite råge dessutom, känns oerhört bra! Detta firades med en påse Ahlgrens Bilar framför "How I Met Your mother" i sängen med Pussis & Kittykatt. Lite tjuvstart på fredagsmyset!

Det blev en smarrig omelett till lunch och sedan for vi iväg på en liten tur på Ica Maxi. Väl hemma så möttes jag av en ännu glad överraskning, en korsordstidning i brevfacket! :P Jag som trodd att min prenumeration had gått ut, men tydligen så had ja ett nummer kvar. Nu kliar det riktigt mycket i fingrarna, ska kila iväg från datorn å lösa något kryss i samband med en kaffekopp och mumsig kaka!



Härliga fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0