Underbara lördag!

Fick en underbar start på dagen när ja väcktes av frukost på sängen av underbara pussis :)
Kylan kändes int alls nå lockande idag, men vi drog ner på stan en säng. Blev tyvärr inge storfynd för min del, vilket ja hade stora förhoppningar på. Garderoben måste ju förnyas inför den efterlängtade våren! Däremot fick jag återvända hem med min favvo-parfym å en fin klocka :)

Här hemma satte vi igång med pluggning direkt. Pussis har tenta på måndag å själv sitt ja me en hemtenta, samt förberedelse inför föreläsningen vi ska ha inför en högstadieklass. Tyvärr så kan ja int göra så mycket mer hemifrån, känns som om de komm å bli ett storryck på måndag så vi får öva in oss tillsammans å så jag får joxxa med min del på power-pointen. Jag har en oroande känsla inför föreläsningen...... Hoppas den försvinner!

Har några luckor på hemtentan, men innan kvällen är över ska den banne mig vara bortgjord! Rolig lördagkväll, yes I know! Nu ska ja dra en raggarsväng med dammsugaren sen blir de lax å pasta till middag, mums filibabba!

..::Bortamatch mot Gullänget-Kroksta imorrn!::..


Kommentarer
Postat av: Emma, Marica, Carolina

Vilken bra blogg :)

Kram

2010-02-20 @ 18:00:55
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur gick det på tentan? Har du nån magkänsla om det? Å snälla du...skriv i morron så jag får veta hur det gick på matchen. Som du vet är jag vetgirig;) Kram å ha en mysig kväll

2010-02-20 @ 18:39:11
Postat av: Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen!

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-20 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0