Oh nooo...

Jag mår inte så bra alltså... Min näsa är täppt, mitt huvud känns dovt, min kropp är slö, mina ögon är blanka, känner mig mer eller mindre svimfärdig just nu. Dessutom är mitt humör inte det bästa, kände mig skitsur när Pussis väckte mig med sitt pangande på x-boxet istället för att pyssla om stackars, sjuka lilla mig.


Trots tre sjuka och långa dar så har jag inte tappat hoppet. Jag har ytterligare två dagar kvar att kurera mig på; någon lindrig förkylning ska inte stoppa mig från att äntligen få fara iväg på äventyr!

Nu ska jag slå igång värmedynan, krypa ner under fleecefilten å smaska i mig chokladpudding & grädde, samt enchinigard, panodil å massa vitlök. En salig blandning!

Kommentarer
Postat av: Bettyfredrika

Stackars dig! Hoppas du kryar på dig. Kram

2010-01-28 @ 12:45:03
Postat av: Rolig kille

Choklad, grädde och vitlök. Nya GB Magnum Vampyr (HOHO! HUMORN ÄR PÅ TOPP IDAG! TJOOHOOO!)

2010-01-28 @ 18:53:50
URL: http://pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0