Burr burr!

Nu är det inte länge kvar innan avfärd!
Väskan är nu nästintill färdigpackad och resfebern har jag fått, allt är som det ska! Imorrn far jag till Storuman för att sedan tidigt på torsdagmorgon flyga till Arlanda, sweeeeeeeeeeeet!!

Kan ju säga att det känns ofattbart härligt, speciellt då jag under kvällens promenad med Tina var tvungen att sätta på mig långkalsonger, pannband och halsduk- burr burr!

Ska fixa det sista med packningen ikväll, pappa sitter och gör iordning en kamera som jag ska få ha med mig. Sen ska han operera örat mitt också :P

Blev så oerhört lättad av beskedet att storumans flygplats INTE är drabbad av strejken, tack oh tack!

Kommentarer
Postat av: anki

<3

2010-06-16 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0