Tannpleier Desireé

Jag har fått jobb!
Arbetsintervjun gick bra och resulterade med 1 års vikariat som tannpleier i Mo i Rana. De verkar vara så mån om att man ska trivas och ha det bra samt att man ska få utvecklas, det här kommer verkligen att bli ett lärorikt år! Men jag måste säga att det är väldigt mycket som snurrar i mitt huvud just nu- bostad, bank, transport, fack, registrering, tredje året.... Men innan min anställning börjar så ska förhoppningsvis alla bitar ha fallit på plats, spännande!!

Intervjun var inte förrän på eftermiddagen, vilket gjorde att jag & mammsen såg en chans - shopping! Hittade mig en väldigt fin klänning och det jag framförallt var ute efter, en bikini. Det slutade med att jag åkte hem med två stycken! :P

Det är väl inte bikini-väder än, tänker ni nu. Men det är det i Grekland!
Jag & Pussis åker till Kreta nästa torsdag och blir borta i en vecka, helt fantastiskt UNDERBART! Och väldigt behövligt, jag ska bara koppla av och njuuuta. ♥

Nu är det dags att lägga huvudet på kudden, dagen har varit väldigt givande men även tröttsam. Har mycket att ta tag i imorrn!


Kommentarer
Postat av: Amandaaa

Grattis till jobbet!!! Så jävla roligt!! Och du kan ju packa ner mig i någon väska och ta med mig till Grekland, tack (:

Ha så roligt iaf! <3

2010-06-10 @ 14:31:34
Postat av: Angelica

KUUUL:D Grattis!!!!!!!!!!!

2010-06-10 @ 15:23:40
Postat av: Prodi

Grattis!!!! :D

2010-06-10 @ 20:12:58
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: bettyfredrika

GRATTIS!!! Nu må du läre dig å snacke norsk :) Ryms jag med i resväskan till Kreta :))

2010-06-10 @ 21:37:49
Postat av: Anja

åh vad roligt för er som får åka utomlands!! hoppas ni får en fantastisk resa!!! kram kram

2010-06-12 @ 09:06:05
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0