Du behöver ett Sony Ericsson-batteri

Jag får tamme mig sinne på telefonen.
Tänkte att jag skulle försöka återuppliva telefonen med hjälp av att starta om den, då pin-koden ska vara här hemma nånstans. Skulle sätta den på laddning under tiden jag letade så den inte skulle dö helt för mig, och då kommer detta upp på displayen: "Du kan inte ladda denna telefon, du behöver ett Sony Ericsson-batteri." DET ÄR JU FÖR FASEN ETT SONY ERICSSON BATTERI I MIN SONY ERICSSON TELEFON!! 

Har nu dammat av min rosa lilla Siemens och bytt sim-kort. Däremot så hittar jag ju inte den förbannade pin-koden, jag känner att snart flyger jag uppi taket. Allt hopp ligger nu hos snälle H som kanske kunde fixa fram koden. Snälla, åh snälla...

Det här var ju kul! Jävla satans skiiit!
Det blev iaf ett rätt stort ryck borta i Forsmark idag, vi har nu lagt golvet i hallen färdigt. Jag har sånt där lim överallt, blir imponerad över att jag har så mycket i håret, skillat! Ingen var väl egentligen så speciellt taggad på att ta sig an tapetseringen i köket, men till slut var det mammsen & Anki som tog det på sitt ansvar. Var tvungen att skratta lite åt syster yster som först utbrast "Det här var ju kul!" vilket sedan följdes av fina svordomsvisor. 

Mammsen blir kvar där borta tills imorrn, hon skulle städa och greja. Hade tänkt stanna med henne, men jag ville som att Kitty skulle få komma sig hem plus att jag har en hel del som väntar mig imorgon.

Näe... nu ska jag gå och vakta telefonen, sedan ska jag kasta mig i duschen!
/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0