Brödbak & kurragömma

Mammsen & jag (mest mamma) har bakat långpannebrööööd!
Mums, mums, mums! De smakar precis som jag minns det :)
Vi har t.om. gjort två laddningar så ja ska kunna ta me mig nå påsar tillbaka till stan, jippie!

Sen har ja & Tina tagit oss en promenad till morfar.
Hjälpte honom med diskhögen och med räkningarna, läste tidningen och surrade om allt möjligt. När ja berättade om taket som rasat på vårt cykelskjul berättade han om den gången ett lagårdstak rasade ner på några kor.

"Men he va ju såna där biff-kor så de klara ju trycke."
Biff-kor, haha!

Väl hemma vände vi upp och ner på hela huset, Kitty fanns ingenstans. Efter ett oändligt letande hitta vi hon... Under täcket i min säng, mitt framför näsan :) Nu had ja tänkt titta igenom lite samhällsodontologi å kika lite på patientredovisningarna. Vette tusan om ja ska isa göra nå mer skola i helgen efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0