Ost på ost!

Har haft en perfekt avslutning på denna fredag!
For å kastade nå käglor med Poca, riktigt roligt!! Sist ja spela va förra hösten, så man kan säga att de va på tiden att ja tog mig iväg igen. Bowling är däremot nog int riktigt min sport, åkte på storstryk faktiskt. Detta följdes av ett besök på Frasses, mummsiga strips å en stor cola. De satt fin fint! Perfekt uppladdning inför morgondagens match. Lite ost på ost å ägg på ägg!

Poca - the turtle!



[v]
Pappa - tänker på dig nu
Desireé - vad gör du då för nått? :)
Pappa - river golv


Kommentarer
Postat av: Turtle

© Johnny, 2010. Bilden får inte distribueras eller hamna i fel händer

2010-03-05 @ 22:49:58
Postat av: Anja

synd att jag inte kunde komma och titta i morgon men jag håller tummarna för er!!!! kram och lycka till!

2010-03-06 @ 00:12:49
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0