Pappi!

"Jag vill bli omhändertagen av dig när jag hamnar på äldreboende."
En värmande kommentar från dagens examination! Det var ingenting att hispa upp sig över, kände mig säker och bekväm i det patientfall som jag fick, det var bara att tänka logiskt och ta det med ro. Nu är det påsklov!

Efter examinationen drog ja & Eve ner på stan å brände lite slantar. Har länge funderat på en skinnjacka och det var då inget att orda om då vi hittade en jacka på Ruth. Helt perfekt, och till bra pris! Hittade mig även ett par snygga vårbraller, dock lite dyrare. Men jag tycker nästan jag är värd att lyxa till det lite idag :)

Känns som om jag har lite att stå i innan morgondagens hemfärd, bäst jag sätter igång! Och sen väntar vi ju finbesök av söta lilla pappsen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0