Bingo i Aborrträsk

Bingo i Aborrträsk.
Igår så valde hela onghögen att följa med till Aborrträsk för att spela bingo, kan ju säga att medelåldern sänktes ganska drastiskt med vår närvaro, men kul had vi! Amanda kammade hem 300kr och Johan 100kr, resten av oss blev tyvärr vinstlösa. De had int vari så dumt å ta hem stor-potten på 9tusen kr, de had sutti finfint!

Utgång i Arvidsjaur.
Ikväll blir det debut-utgång här i byn, dessutom så är ju Linn & Jenny här också så nu stundar en trevlig helg med massa folk och förfriskelser. Vad det är underbart med helg! Just nu så har alla dragit iväg på affären för att inhandla lite smått och gott, själv stannade jag hemma. Jag har världens huvudvärk idag, så jädra typiskt... Ska försöka power-napa bort den nu tänkte jag.. 

"Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans.
Jag vet att jag måste ta steget...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0