hÄlgen

Nära döden upplevelse i Älvsbyn.
Klarade mig med nöd och näppe levandes från Älvsbyn. Kl o2.oo på natten började det banka och sparka på lägenhetsdörren, jag var livrädd att de skulle ta sig in och typ våldta oss. Till slut gav de iallafall upp och jag & Eve kunde somna om igen, scary!!! Jag säger som Evelina - Älvsbyn en gång, men aldrig mer.

Frissör- och shoppingdags.
På lördan gasade jag vidare till Skellefteå där jag mötte upp Pussis på stan. Först blev det ett besök hos frissören som ville klippa mig korthårig då mitt hår är så nött och slitet. Men icket sa nicket, blev att toppa och tunna ut det lite gran, samt hårvårdsprodukter för liiite för många slantar. Kändes skönt att fräscha upp hårskallen, men jag saknar min långa hästsvans! 

Scandic Hotell.
Vi valde att lyxa till det, ska man övernatta i Skellefteå så ska man väl ändå övernatta med stil? Superfint hotell, supergod mat och supermysigt rum, vi har haft det så himla bra! Tack för överraskningen vid middagsbordet hunny, jag hoppas det blir av ♥

Det känns som om jag går på månen.
Idag så fortsatte vårt shoppade, både jag & pussis köpte hittade oss nya löparskor borta på Solbacken. Mina gamla har sedan länge gjort sitt och jag har nog aldrig längtat så här mycket efter att få fara ut och springa. Detta är första gången som jag kostat på mig ordentliga löparskor med dämpning, det känns som om jag går på månen med dem. 

Dagarna i Skellefteå kostade mig både hår och pengar,
men jag fick en otroligt mysig och minnesvärd helg





 


Kommentarer
Postat av: evelina

Va mysigt ni verkar ha haft det!

2010-05-24 @ 19:04:30
URL: http://evelinaohgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0