Första advent

I helgen har jag haft kæresten på besök ♥
Då han fick stila med nybilen förra helgen så var det nu min tur att få stila med min nyinköpta spark- Förutom en sväng på sparken så tog vi oss även en liten sväng på stan. Har även hunnit med danskurs i Rock´n Roll och sen igårkväll blev vi uppbjuden på middag uppe hos hyresvärdarna. Och sen lite glögg såklart, för att välkomna första advent. Vi har hunnit med mycket, men tiden går alltid för fort.


Just nu sitter jag bara i soffan och slappar med kissekatterna. Fyra timmars dansande börjar kännas i benen, men skam den som ger sig. Klockan åtta ska jag iväg på danskväll igen. Sen är det järnet hem, in i duschen och slänga huvudet på kudden. En väldigt ansvarsfull vecka väntar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0