Grattis grattis!!

När jag kom hem efter jobbet hittade jag Kitty under täcket och lillen hade försökt dra med sig sin nallebjörn under duschen. Att Kitty ligger under täcket hör inte till ovanligheterna, men jag hoppas att de inte blivit skrämda av den stora hemska grävaren här utanför som grävt upp nästan hela tomten.

Vi ska nämligen få en inkörsel så vi kan parkera bilarna och själv så ska jag få mig en liten terass här utanför. Blir mysigt, men som sagt. Hoppas kissekatterna inte får hjärtattack!

Idag har vi firat tandläkare P:s födelsedag, han bjöd på en väldigt smarrig tårta. Det liknar glasstårtan som vi brukar göra hemma, fast lite annorlunda. Ska charma till mig receptet imorgon. Han blev nog allt lite förvånad över att få nånting av mig, förvånad men glad :)

Nu ska jag göra ett försök att laga blompinne-dockan som lillen fick av mamma, den har blivit lite mörbultad.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0