Hodepine

Inatt trodde jag att jag skulle dö på riktigt, huvudet bara bankade och värkte. Tårarna var inte långt borta.. När väckarklockan ringde kändes huvudet så tungt och så fort jag gjorde minsta lilla rörelse kändes det som om allt blod forsade till huvudet på en och samma gång. När värken inte hade gett med sig efter frukost och två ibux gav jag meddelande till jobbet att jag skulle bli hemma. Vilket var ett smart drag. Först nu känner jag att jag har "vaknat" till och börjar röra på mig lite här inne i krypinnet. Sakran alltså. Hoppas på en bättre natt inatt.

Har inte uppdaterat sen i torsdags, så här kommer en snabb summering av min mysiga helg.
Fredagkväll -supergod middag som kockades ihop av min söta lilla mor (vet inte vad rätten heter?). Pappa och jag stod för efterrätten, ugnstekta äpplen. Lite Idol och mys med katterna fick avsluta fredagen.
Lördag -en heldag med morfar. Jag, mamma och pappa for dit och fixade lite inför hans avfärd på söndagen. Senare på kvällen for jag och morfar på älgparty i Rönas. Älskar dig morfar.
Söndag - grejjade uppe i morfars hus tillsammans med pappi. Fick igång traktorn och släpade runt både bråte och stora stenar. Golfen fick sig en helrenovering med nyladdat batteri, påfyllning av olja, vinterdäck samt lite dammtorkande och dammsugning. Supert! Väl tillbaka här i Mo blev det sista kurstillfället i swing också.

Tårta ala Lissan & Dessan

Kommentarer
Postat av: Anki

Världens finaste och antar godaste tårta :D

2010-10-12 @ 11:43:42
Postat av: bettyfredrika

Mmmm, jag vill oxå smaka så fin tårta!

2010-10-12 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0