Nu Skin

Fick mig en överraskande chock när jag slog upp ögonlocken och klockan visade 11.45, snacka om sovmorgon. Men jag antar att den var behövlig, då det blev rätt sent igår ändå. Tillbringade kvällen tillsammans med tso, vi drog iväg på Nu Skin party med kex, ost och ansiktsbehandling. Mitt ansikte känns fantastiskt :)

Denna lördag ska jag nog bara tillbringa i lugn och ro tillsammans med mina söta kissekatter. Har dessutom en bedrövlig huvudvärk, så om jag ska ut något på byn ikväll, är det nog smart att försöka vila bort den. Börjar bli less på denna huvudvärk, please make it go away... Jag hoppas innerligt att jag snart får mig en ny skena, och att den verkligen fungerar.

Den lille är för övrigt fortfarande namnlös, men jag grubblar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0