Söt, snäll och svensk

Innebandyn med gubbsen blev inställd så min kväll ersattes istället av en sväng på HM och lite städande här hemma. Känns faktiskt härligt att ha en kväll med ingenting planerat, är ju helt slut på efter aktiviteter och sällskap hela veckan :) Sitter och känner lugnet här på soffan, Kitty ligger i mitt knä och trängs framför datorn och Madikken ligger här bredvid på värmedynan. De gillar att kura ihop sig på den och om den inte är påslagen så säger de till, rätt kul :P

Dagen på arbetet har varit helt okej, fick undan allt "att-göra" idag. Samtal med patienter och läkare, journalskrivande och kostnadsförslag. Det var som att allt lättade när allting var gjort, skönt skönt! Fick dessutom bra feedback idag, nu är jag laddad inför patientdagen imorgon.

Är väldigt less på regnet och slasket, vad håller vädergudarna på med egentligen? Vill ha snöö istället.. Det regnade så mycket när vi klev ut från kliniken att jag lämnade cykeln och liftade med en kollega hem. Min jacka skulle ha sett ut som ett enda gör om jag hade cyklat då jag inte har någon stänkskärm.

"og hun som er så söt, snäll og svensk er desireé. hun vil bli med oss her idag"
- vilka presentationer man får!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul :) vilken fin presentation den förtjänar du <3

2010-10-28 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0