Dra åt skogen din jla huvudvärk!

Idag har jag bokstavligt talat mått skit, har haft värsta huvudvärken på länge. Alla ljud omkring mig var tredubbelt så högt, ögonen sved och det snurrade till lite då och då (trots 4st ibux, 600mg). Fy bubblan. Efter en lång och härlig powernap känns det nu lite bättre och jag tror banne mig att jag ska vara så dum att jag ska iväg å pröva mig på lite innebandy. Behöver komma mig ut och göra någonting, efter denna vecka så börjar jag kunna krypinnets alla väggar och hörn.

Var förbi på djurkliniken efter jobbet och skaffade avmaskning till lillen. Eftersom det blivit receptbelagt behövde de både mitt och lillens namn, så på papperet heter hon nu Madikken. Ska sova lite på saken :) Fick hjälp av snälle T att väga och dosera henne, Madikken var så duktig att jag nästan tappade hakan :)

Näe, nu måste jag byta om ifall jag skull iväg å lira lite bandy !


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken duktig kisse :)

2010-10-08 @ 12:45:53
Postat av: Anki

btw, hoppas att huvudvärken gick över snabbt!

2010-10-08 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0