Lördag

√ Diskat
√ Dammtorkat
√ Dammsugit
√ Farit med papper och flaskor
√ Löptur uppför Selfors
√ Duschat
√ Fotat med Linda på studion
   Utekväll



Då jag blev utan krog-kompis ikväll tror jag nog att jag stannar här hemma resten av kvällen. Har ju aldrig vart ute här på byn, och vet dessutom inte riktigt vars ställena ligger. Plus att det är betydligt roligare om man iallafall är fler än en. Typiskt.. Hade ju dammat av partydressen och tillbringat mycket tid framför spegeln. Det får bli en annan gång helt enkelt!

Näe, då skull man ha gått och tvättat av sig och letat sig mot sängen.


Kommentarer
Postat av: Linn

jag och hanna kommer gärna och hälsar på nån helg och följer med dig ut :)

2010-09-19 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0