Somna aldrig osams

Det är hemskt när man inte har kontroll över sina egna tankar.
I två nätter nu har jag bara legat och tänkt på sådant som får mig att må dåligt och jag får sådan stor och hemsk klump i magen. Att försöka att tänka på ingenting har varit totalt omöjligt, vad jag än börjar tänka på så hamnar jag i de där oroliga tankarna igen. Ett av hjärnans mysterier.

"Somna aldrig osams med dig själv" -Lars Winnerbäck

Ikväll har jag iallfall grejjat på en massa och tiden har bara flygit iväg. Har suttit och trixat ihop en pärm som jag ska ha borta på kliniken, vilket tog en liten stund. Sen har jag städat, diskat undan och packat väskan inför helgen som jag ska spendera hemma i Hemavan. Blir mysigt att komma hem, speciellt då syster yster kommer att vara hemma hon med :)

Sen är jag så sjukt irriterad över att jag tappat bort min ögonpenna :( For ner på byn förra veckan och letade igenom nästan alla affärer innan jag hittade en exakt likadan som den jag hade förlagt. Blev så glad då jag hittade den, det spelade ingen roll att den nästan var dubbelt så dyr som hemma i Sverige. Men nu har jag tappat bort den också! Har banne mig letat överallt -i alla jackfickor, i alla väskor och överallt på kliniken. Den måste ha fallit ut ur handväskan... Kul. 
 Men men. Det är ju en värdslig sak.

Nu säger jag godnatt, ska lägga mig intill min mysiga lilla katt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0