The way the future

Helgen har varit helt underbar och den tog slut alldeles för fort! Jag har ätit en massa gott, hälsat på både morfar och en arbetskompis i Tängis, latat mig, sett lite film, och hejjat på älgjägarna uppi slakthuset.




Jag ska bli med kattunge!
Sen så har jag bestämt mig för att utöka min lilla familj, om ca. tre veckor får Kitty sig en liten kompis! Har funderat länge över detta och när syster yster sa att en på hennes jobb ville bli av med kattungarna tvekade jag inte nå länge. Kattburen skickades iväg med syster yster och när vi får den tillbaka sitter det en söt liten rackare i den :) Kitty fick då åka utan bur tillbaka hit på Mo, vilken tur hon är en så duktig och van bil-katt.

Jag och Kitty säger välkommen till lillen och vi väntar med spänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0