Vinlotteri

Yeeeess, gissa vem som vann vinlotteriet på jobbet idag?! :) Kanske man t.om ska ta och lyxa till med ett glas vin redan ikväll, tillsammans med en chokladbit under kvällens avsnitt av Idol. Låter inte det mysigt så säg.

Nu ska jag och Kitty städa, greja och fixa här inne. Lillen kommer ju uppöver redan i helgen ♥ Vilket gör att jag kanske ska ta och tänka om mina planer. Hade ju planerat att vara här i lägenheten då lillen kommer så hon och Kitty får bekanta sig ordentligt med varandra. Tina kanske skrämmer lillen lite, vem vet.. Men om jag åker hem och sen kanske tillbaka på lördag eller tidigt på söndag??

Ska ta och ringa mommi och anki och prata lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0