Jävla dyr garderob alltså

Helgen har egentligen bara bestått av diverse fix, konstant. Dataskrivbordet och den nya datahörnan tog den mesta tiden av lördagen och när jag hade hämtat min pizza och hyrt en film slängde jag mig på soffan med ett glas vin. Planen var att lägga sig relativt tidigt med lite bokläsning, är faktiskt inne på bok nr tre efter semestern. (saaay whaaat?)

"heia, möt oss på onkel oscar om ett minutt!"
Smset fick mig att hoppa ut ur myskläderna och in i partykläderna, vi skulle på ramona och shaka loss. Efter att vi betalat för inträde och garderob, dansat en dans lockade onkel oscar för den tredje och det slutade med att vi hängde där tills krogen stängde. Så kan det gå, tror det är första och sista gången jag betalat så mycket för att få hänga in min jacka. Men jag hade det trevligt och tackar mig själv för att jag tog mig ut. Jag behöver komma ut :)

Då man är ute väldigt länge i norge (eller beroende hur man ser på det -man går ut väldigt sent) la jag inte huvudet på kudden förrän kl var halv fem. Jag var alltså inte uppe med tuppen imorse. Men jag har ändå hunnit med en massa nyttigt idag -tog mig en liten powerwalk / joggingtur upp på mofjellet och sedan har jag suttit nedsjunken i diverse pärmar och papper och rensat, rensat, rensat.

Time out var för övrigt för jävla bra ikväll, det är gott att få skratta lite.
Nu blir det serietittade från sängen, min nya datahörna blev ju alldeles utmärkt.
nighty nighty


Kommentarer
Postat av: Anki

Sedär, det blev ju en riktigt trevlig helg för dig ändå :) Vad glad jag blir över det :)

2011-08-28 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0