Helg!

Idag har det varit en dag med blandade känslor, sista arbetsdagen för vår käre lille Teddy-Pål. Vi hade en långlunch med stor buffé, tårtor och smarriga grejor, riktigt trevligt men samtidigt väldigt vemodigt. När jag skulle ge honom kollaget jag hade klippt och klistrat ihop var tårarna inte långt borta. Han har varit en väldigt god vän för mig, gett kloka och goda råd, har alltid bra svar och varit en stadig stöttepelare vid tvivel och funderationer. Kommer sakna honom!



Efter arbetsdagen drog jag iväg på HM och fixade the final touch till utklädnaden jag ska ha på morgondagens rock-fest. Tvivlar lite på karaktären jag valt, då låten dem gjort kanske är lite mer disco än vad det är rock. Men själva personen är rock och ingen kan förneka att jag inte ser ut som en äkta rock-star! Blir suuuperkul, bild lägger jag upp imorgon! :D

Kvällen har jag spenderat tillsammans med hyresvärden. En lång promenad runt Yttern och sedan hyrde vi film, den nya Karate Kid-filmen. Stort plus till den! Och är inte Will Smiths son helt underbart söt???


Nu blir det sängen för mig, och imorgon blir det en låång sovmorgon !
G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0