Lördag

Beslutade mig för att bara vara kvar här i Mo i helgen, en lugn "inget-att-göra-helg". Känns faktiskt skönt efter en hel vecka med sjukdom i kroppen. Igårkväll somnade jag innan 22 och vaknade 10.15 idag, skön sovmorgon!

Mötte upp lib nere på ett café i byn och vi tog oss sedan en tripp inne på domus. Trippen resulterade med att jag sedan blev ett navelsmycke rikare. Väl hemma så slog jag en pling hem till lilla morfar, som för övrigt inte alls tror att sverige kommer vinna över danmark i handbollen ikväll. Jag hoppas att han har fel....

Och sen har jag äntligen tagit mig ut i skidspåret, wiiiiie vad härligt det var :) Däremot har jag inte den där konditionen jag tidigare haft, men jag antar att man får he sig ut i spåret lite oftare. Man kan ju inte ge upp efter en gång. heja dessie!

nu ska jag peta in en pinne i brasan!


ps. jag får inte bort den kursiva stilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0