Nordea(ss)

De har vart en bra måndag idag. Började med en härlig spark-tur i ett härligt vinterväder och sedan en kanonersdag på kliniken. Sen hann jag t.om springa ned på Nordea för att återigen springa tillbaka utan att vara nå klokare. Jag förstår inte varför varken Nordea i Norge eller Sverige kan hjälpa mig, suck.. Har iallafall skickat ännu ett långt långt mail till Nordea Kundtjänst o förhoppningsvis ska allt snart vara ordnat. Kan ingen släkting eller nära vän gå å utbilda sig till bankman eller nått??

Kvällen har hittills bestått av powernap framför tvn med kissekatterna, en sväng på HM & Rema och nu skall jag sätta mig framför tv-spelet tills jag ska iväg på fotboll med tso. (: 


Jag längtar som en toook tills jag får ta mina nya skatedojjor o stavar på en skidtur!

Kommentarer
Postat av: Anki

Snygga! ;)

2011-01-11 @ 08:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0