Trettondagarna

Oj oj, vad vi har hunnit med en massa rolig under trettondagarna :)

♥ spelat innebandy med SI
♥ sett på fotbollsmatch (hejja turid!)
♥ vart på fredagspills med jobbet
♥ racat med sparken
♥ sett skidor med Pål
♥ köpt skate-skor, bindningar o stavar till lilla mig :D
♥ ätit tacos o pizza
♥ sett bio 
♥ vart på onkel oscar
♥ spelat tv-spel
Vi har bara "kosa" oss :)





Han trotsade varningen från trafikverket o har nu begett sig över fjället mot svenska sverige. Vilket betyder att jag sitter o biter litegrann på naglarna. Har fördrivit tankarna med dammsugaren, diskhögen och hammaren. Då min fina vävda vägg-matta blev alltför rolig för lilla Madikken så har jag flyttat den ut till hallen, så den inte blir ödelagd av hennes små busiga klor ;P

Senare ikväll ska jag iväg på danskväll borta på gruben. Härligt att uppehållet är över så man får fara iväg och svänga sina lurviga igen. Ångrar lite att jag inte tog mig iväg bort på HM för att skaffa de där tygskorna så jag hade fina nya dansardojjor, men om sanningen ska fram så har jag ju spenderat tillräckligt med pengar på skidutrustningen.

Buy quality, cry once.

Kommentarer
Postat av: anki

ligger hon o sover i kartongen :P

2011-01-10 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0