Måndag

Min annons om att jag önskar hyra lägenhet publicerades i lördags, idag och även imorgon. Idag ringde en man som hade en lägenhet att hyra ut i hauknes, lite långt men jag tänkte att jag kan ju inte annat än ta en titt ivartfall. Ringde min hyresvärd som följde med mig dit bort för att kolla in läget. Det var bra pris, ca tusen kr mer än vad jag betalar nu, och kanske dubbelt så stort. Badrummet var gigantiskt. Det fanns tvättmaskin, diskmaskin och min största prioritet -ett sovrum! Men väggar och golv behöver absolut en omgång renovering och tomten såg inte ut, rat överallt. Man behövde dessutom passera sovrummet för att ta sig in i köket och badet, hmm.. Fick lite att fundera över...

Lite bilder från kvällens besök :)


Och nu säger jag godnatt, för jag är na se jävulskt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0