Back in buisness

Idag har jag gjort första arbetsdagen sedan olyckan, gott att vara tillbaka igen. Fick mig en mjukstart vilket var uppskattat, men jag glädjer mig tills jag är tillbaka på helfart. Speciellt nu när jag ska böra bli inskolad i att lägga fyllningar, göra provisorium och sementeringar.

Två brott i käken och tandgnissling kan inte vara en bra kombination. Chefen ringde min kirurg och diskuterade lite kring det och resultatet blev en mjuk bettskena som jag ska använda i fronten. Ska eventuellt pröva mig på grind care också. Jag kan inte så mycket om den än, men det är en liten apparat som sänder signaler till hjärnan och ger mig en stöt då käken börar pressa ihop, blir spännande.

Ligger för tillfället och myser med kitty & madikken framför 2.5 män, sen blir det natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0