Halvgjort och helgjort

Det kommer hela tiden fler och fler käppar i hjulet för mig. Hittade inte mitt d-nummer och för det andra så vill de att man på tillståndet ska skriva både summa på bilen och beräknad egenkapital och skuld. Hur ska jag kunna göra det då jag måste veta om jag kan låna innan jag tittar på bil? Ska ringa ned till dem imorgon, för isåfall förstod jag ju allt fel tidigare idag. Kanske jag skall få hit pappsen för att se ut en bil innan jag kan söka tillstånd då? Eller?

Har börjat titta efter ny lägenhet också men på den fronten går det absolut inte någe bra heller. Hälften jag ringer på är redan uthyrda (men snälla, ta bort annonserna då), den andra hälften vill inte att man ska ha husdjur och den tredje hälften ligger utanför mo i rana. Ska sätta in en annons i ranabladet och se om det nappar istället.

Är iallafall glad över att ha tagit bort bandaget, känner mig lite mindre som en mumie då jag enbart behöver gå med strips. Vilket jag både är glad och ledsen över. Stripsen har gett mig sår och blåsor och jag är alltid osäker på om de sitter som de ska. Samtidigt vill jag aldrig ta bort dem då resultatet under dem inte ser vidare vackert ut. Men absolut betydligt vackrare än vad det gjorde innan operationen, huvva!



Nu ska jag göra lite hemma-arbete o sedan blir de natta !
Om jag ens ska få hälften av det halvgjorda helgjort så tror jag det är bra med en god natts sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0